Витяг з ДЗК є дійсним протягом трьох місяців з моменту його видачі!

Витяг з кадастру – це документ, що містить інформацію про земельну ділянку та підтверджує внесення даних земельної ділянки до державного земельного кадастру. Цей документ є важливим для вчинення правочинів із нею і є необхідним при реєстрації земельної ділянки у Державному земельному Кадастрі та під час присвоєння кадастрових номерів.

Отримати цей витяг можна у письмовій або електронній формі. Для цього слід звернутися до державного кадастрового реєстратора, адміністратора ЦнаПу або уповноваженої посадової особи виконавчого органу місцевого самоврядування і подати такі документи:

  • Заяву (паперова або електронна форма)додаток 42 до порядку ведення Державного земкадастру
  • Документ, що підтверджує оплату надання послуг з держземкадастру або довідки. що містить узагальнену інформацію про землі, або викопіювання з картографічної основи, кадастрової карти, або засвідченої копії докумета і витягу з нього ( крім випадків. зазначених пунктом165 цього Порядку)
  • Документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника.

Для оформлення витягу в електронній формі заявника необхідно зайти на сайт Публічної кадастрової карти. Для Цього необхідна ідентифікація особи з використанням цифрового підпис. Його ви можете самостійно сформувати в Приват 24. Сплата за послуги відбувається із застосуванням електронних платіжних засобів.

Державний кадастровий реєстратор або адміністратор ЦнаПу чи уповноважена посадова особа надає протягом 10 робочих днів з дати реєстрації заяви витяг або мотивовану відмову у наданні такого документа.

Залишити коментар